Wprowadzanie wydatków
Każdy pracownik wprowadza do systemu własne wydatki oraz określa ich dekretację wybierając je z list rozwijanych (liczba list, ich zawartość i zależności są konfigurowalne). Informacje te następnie są automatycznie zamieniane na odpowiednie konta i parametry księgowe.
Oferowany przez naszą firmę program do rozliczania kosztów online odciąża księgowość od masowego wprowadzania wszystkich faktur i określania dla nich dekretacji niezbędnych dla każdego programu księgowego. Pozwala również na elektroniczny obieg dokumentów. Dla firm zatrudniających kilkuset pracowników jest to od kilku do kilkunastu tysięcy faktur w miesiącu.
Wprowadzone przez pracowników wydatki, można następnie przesłać do dowolnego programu księgowego (np.: SAP), wystarczy jedno naciśnięcie przycisku aby całość zebranych informacji została wyeksportowana.
![]() pokaż w pełnym rozmiarze |
1. Informacje podstawowe o fakturze (data, forma płatności, miejscowość, beneficjent, opis wydatku)
2. Rozliczanie kosztów (kwota netto, podatek VAT, dekretacje księgowe - konto kosztowe, centrum kosztów, produkt, itp.).

